🇳🇴🇸🇪🇩🇰- GRATIS FRAKT OVER 1000  -   1-4 DAGERS LEVERING  -   GRATIS BYTTE  -   30 DAGER ÅPENT KJØP - TOLL OG MOMS INKLUDERT I PRISEN  🇳🇴🇸🇪🇩🇰

0

Shoppingbagen er tom

FAQ

VANLIGE SPØRSMÅL

Du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottar din ordre. Husk at merkelapper fremdeles må henge på plagget, og at plagget må være ubrukt og fri for lukt og flekker. 

Du sender tilbake ved å legge ved utfylt retuskjema i pakken. Returskjema finner du her: 
Returskjema

Fest så returseddelen utenpå pakken og send. 
Returseddel

Vi refunderer ordren når retur er mottatt. Det kan ta opptil tre uker før retur er mottatt og behandlet. Ved angrerett trekker vi kr. 69,- i returgebyr når vi refunderer. 

Har du valgt faktura via Klarna? Se "Hvordan får jeg min tilbakebetaling når jeg har betalt med Klarna Faktura?"

Av hygieniske årsaker kan du ikke returnere badedrakt og bikiniunderdeler, da disse ikke er forseglet. 

Du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottar din ordre. Husk at merkelapper fremdeles må henge på plagget, og at plagget må være ubrukt og fri for lukt og flekker. 

Legg inn ny ordre på ønskede varer i nettbutikken, og noter nytt ordrenummer på returskjema. Da refunderer vi den gamle ordren (inkl. frakt) når vi mottar den, og du slipper returgebyr på kr. 69,-. 

Du sender tilbake ved å fylle ut returskjema og legge ved pakken. Returskjema finner du her: 
Returskjema

Fest så returseddelen utenpå pakken og send. 
Returseddel

Det kan ta opptil tre uker før retur er mottatt og behandlet.

Har du valgt faktura via Klarna? Se "Hvordan får jeg min tilbakebetaling når jeg har betalt med Klarna Faktura?"

Av hygieniske årsaker kan du ikke bytte badedrakt og bikiniunderdeler, da disse ikke er forseglet. 

Det kan ta opptil tre uker før retur er mottatt og behandlet. Du vil få en mail når din retur er behandlet. 

Husk å betale din faktura eller fryse betalingsfristen dersom du har valgt Klarna Faktura, slik at du slipper å få purring. 

Har du ikke hørt fra oss innen tre uker etter du har sendt oss din retur, så er det viktig at du kontakter oss. 



Du får en e-post med sporingsnummer når ordren er pakket og sendt. 

På posten.no kan du enkelt søke opp sporingsnummeret. Når den har ankommet ditt hentested vil du få en hentemelding på e-post/sms på registrert e-postadresse/mobilnummer. 

Vi gjør oppmerksom på at vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Weightless eller Posten. Maksimal leveringstid er 3 uker fra bestillingen din ble utført. Dersom din bestilling ikke har blitt levert innen den tid, har du som kunde rett til å heve kjøpet uten noen kostnad, dersom ikke annet er avtalt. 

Hvis du ikke har mottatt din pakke innen 5 uker, er du som kunde ansvarlig for å gi oss beskjed innen 5 uker etter din bestilling. Din bestilling vil anses som levert etter dette tidspunkt. 

Pass på å se over ordren før du trykker på "Fullfør kjøp". Du kan ikke gjøre endringer på ordren i etterkant.

Vi kan dessverre ikke gjøre endringer for deg når ordren først er lagt. Da må du i så fall kontakte oss og gi oss en bekreftelse på at du ønsker at ordren skal kanselleres. Husk å oppgi ditt ordrenummer. 

Vi kansellerer da ordren for deg, så fremt denne ikke allerede har blitt pakket og sendt. Du kan deretter legge inn en ny bestilling. 

Det er vanskelig å angi et nøyaktig tidspunkt for dette. Når et nytt parti av en vare er tilbake på lager, vil vi informere om dette på Facebook, Instagram og nyhetsbrev - så følg med <3 

Dersom du ønsker å reklamere på en vare må du først og fremst ta kontakt med oss på post@weightless.no.

For å kunne vurdere din reklamasjon trenger vi følgende:  

tydelige bilder av skadene på varen, sammen med en liten lapp med navnet ditt på. 
helbilde av varen sin fremside og baksideordrebekreftelsekort forklaring av hvordan varen er behandlet, når skaden oppsto og hvordan det skjedde. 

Ved reklamasjon blir defekt vare erstattet med identisk vare. Dersom varen er utgått/utsolgt blir beløpet refundert, og du kan opprette en ny ordre i nettbutikken på ønsket produkt. Er produktet kjøpt på salg er salgsprisen gjeldende. 

Du trenger ikke å sende defekt vare i retur til oss. 

Ja, du velger selv hvilken adresse du ønsker å få pakken levert til. Dette gjør du ved å skrive inn ønsket adresse under "leveringsadresse" når du kommer til kassen. 

Du kan også endre din adresse ved å logge deg inn på din kundekonto. Under "Primary Address" finner du link til "Se adresser". Her har du mulighet til å endre eller legge til ny adresse. 

Om du ikke har tilgang til skriver/printer så kan du fremdeles returnere pakken til oss. 

Du kan skrive et eget returskjema for frihånd på et blankt ark, og legge ved i pakken. Sørg for å få med den informasjonen vi ber om på returskjemaet: Navn, email, ordrenummer, årsak for retur og eventuelt spesifiser hvis nødvendig. 

Send pakken til adresse: 
Weightless AS, Grensen 12, 0159 Oslo

Porto er forhåndsbetalt på vår returseddel. Dersom du ikke benytter deg av returseddelen kan du ta bilde av kvitteringen for porto, samt legge ved denne kvitteringen i pakken. Da refunderer vi denne når retur er mottatt (gjelder kun brevpost). 

Ønsker du å sende pakken i retur med sporing, må du selv betale for dette. 

På samme måte som det er vårt ansvar at pakken kommer frem til deg, er det ditt ansvar som kunde at pakken kommer frem til oss. Om du velger sporingspakke er du helt sikker på at den ikke forsvinner. Om du velger en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken din er. 

Ja, du kan kombinere gavekort med én rabattkode ved å legge de inn én av gangen, og trykke på "legg til" for hver kode du legger inn. 

Rabattkoder kan ikke kombineres med andre rabattkoder. 

Vi har størrelsesguide for alle Freddy WR.UP Jeans og Pants. Denne finner du når du klikker deg inn på produktet. 

Husk at buksene er små i størrelsen, og at riktig størrelse er viktig for at buksen holder seg best mulig. 
WR.UP-effekten og holdbarheten er best når stoffet ikke er strukket for mye.

Ta kontakt med oss nederst på denne siden eller på mail post@weightless.no, der du sender bilder av varene du har mottatt og din ordrebekreftelse.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig at du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi dekke returkostnaden og sende riktig vare - gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.

Ta bilde av varen(e) du har mottatt ved siden av din ordrebekreftelse. Dette kan du sende til oss på post@weightless.no, eller nederst på denne siden. 



Nei, vi har for øyeblikket ikke studentrabatt. 

Ved å følge oss på Facebook og Instagram vil du få med deg de fleste tilbud. Hvis du i tillegg melder deg på vårt nyhetsbrev vil du også få de mest eksklusive rabattene og tilbudene.

Det er via nyhetsbrev du blir informert om nyheter, kampanjer, får eksklusive tilbud og får informasjon om når varer er tilbake på lager. 

Ønsker du allikevel å melde deg av nyhetsbrevet, gjør du dette enkelt ved å klikke på "unsubscribe from this list" nederst på nyhetsbrevet, og følge linken. 

Vi etterstreber å svare alle henvendelser innen 24 timer (Mandag - Fredag). I høysesong og ved svært stor pågang kan det likevel oppstå forsinkelser.

Du skal motta en bekreftelse fra oss på at henvendelsen er mottatt når du sender mail eller kontakter oss via kontaktskjema. Det betyr at vi har mottatt henvendelsen din, og at vi vil svare så fort vi kan. Vi legger datoen du henvendte deg til oss til grunn for forespørselen (eksempel ved angrerett).

Noen ganger kan mail fra oss også havne i søppelpost. Vennligst se gjennom søppelpost, før du kontakter oss igjen :) 

Finner du ikke det du lurer på! Gå til vårt kontaktskjema.

Motta nyheter, varepåfyll og eksklusive tilbud