Kategorier

More information

RETUR VILKÅR

Så kjedelig at det ikke gikk helt veien denne gangen. På den lyse siden godtar vi heldigvis alle returer inntil 30 dager fra kjøpsdato (AKA dato på ordrebekreftelsen) for de fleste varer i ny stand!

Dette er unntakene: Du kan ikke returnere varer som er brukt, skadet, vasket eller som på noen måte er i en annen stand enn da du mottok det. Alle merkelapper må sitte på, sko må ligge i sin orginale (uskadede) eske, og undertøy og intimprodukter kan dessverre ikke byttes/returneres i det hele tatt.

Sistnevnte gjelder typisk for sminke, ørepynt, truser, og badetøy. Dette er for å kunne garantere at alle produkter vi selger er helt freshe når du mottar dem!

Returer som er utenfor 30 dagersfristen sender vi tilbake mot et frakt/håndteringsgebyr (150,-).



SLIK BYTTER OG RETURNERER DU:
  1. Fyll ut returskjemaet, som du finner du >>>HER<<<. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer. Sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem.

  2. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper o.l hengende på som når du mottok varen.

  3. Pakk dette godt inn, slik at varen eller emballasje (f.eks skoeske) ikke blir skadet under transport.

  4. Returner pakken på postkontoret.


Returadresse:
Aditro Logistisk AS
Hauganveien 293
3178 Våle
 

VIKTIG! Det er ditt ansvar for at pakken kommer frem til oss. Velger du sporingspakke er du helt sikker på at den ikke forsvinner. Velger du en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken din er.

Bytte er kun mulig på ubrukte varer i med samme pris.


TILBAKEBETALING:

For å få tilbakebetalt hele beløpet må varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Hvis emballasje, merkelapper, skitne klær, lukt eller skoeske ikke fremstår som ny kan vi ikke godkjenne returen. Skoesker må også pakkes inn slik at de ikke skades, vi kan ikke bytte sko med skadet skoeske.

Returer som ikke kan godkjennes sendes tilbake til deg.


REKLAMASJON:

Ta alltid kontakt med oss før du returnerer en reklamasjonsvare, da kan vi hjelpe deg med returkostnaden!

Send en mail til kundeservice med bilde av feilen og en liten forklaring på hva som er galt, så hjelper vi deg derfra. Kundervice treffer du HER, eller på mailadresse: post@weightless.no.


FEIL PÅ FORSENDELSEN:

Oops! Har vi pakket feil eller det mangler noe i pakken? Beklager! Ta kontakt med oss HER eller via post@weightless.no så skal vi rette det opp det så fort vi kan!


HVOR LANG TID TAR MIN RETUR/BYTTE?

 Det kan fort ta 3 uker fra du har sendt varen i retur. Vi jobber iherdig med å få på plass et nytt system som bant annet vil sørge for raskere og mer oversiktlig returbehandling. I en kort mellomfase kan det i noen tilfeller dessverre ta noe lenger tid. Vi beklager og håper at du holder ut med oss i mellomtiden!

 


Oppdatert 30.08.2016