Kategorier

More information

RETUR VILKÅR

Vi tar desverre ikke i mot internasjonale ordre på Weightless.no lenger. Vi jobber med å etablere weightless.eu som vil være åpen for europeiske kunder inkludert Sverige og Danmark.

I mellomtiden tar vi selvfølgelig fortsatt i mot returer fra kunder som allerede har handlet.

Dette er unntakene: Du kan ikke returnere varer som er brukt, skadet, vasket eller som på noen måte er i en annen stand enn da du mottok det. Alle merkelapper må sitte på, sko må ligge i sin orginale (uskadede) eske, og undertøy og intimprodukter kan dessverre ikke byttes/returneres i det hele tatt.

Sistnevnte gjelder typisk for sminke, ørepynt, truser, og badetøy. Dette er for å kunne garantere at alle produkter vi selger er helt freshe når du mottar dem!

Returer som er utenfor 30 dagersfristen sender vi tilbake mot et frakt/håndteringsgebyr (150,-).



SLIK RETURNERER DU:
  1. Fyll ut returskjemaet, som du finner du >>>HER<<<. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer. Sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem.

  2. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper o.l hengende på som når du mottok varen.

  3. Pakk dette godt inn, slik at varen eller emballasje (f.eks skoeske) ikke blir skadet under transport.

  4. Returner pakken på postkontoret.

 

Returadresse:
Aditro Logistisk AS
Hauganveien 293
3178 Våle

VIKTIG! Det er ditt ansvar for at pakken kommer frem til oss. Velger du sporingspakke er du helt sikker på at den ikke forsvinner. Velger du en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken din er.

BYTTE:

Vi kan dessverre ikke bytte ordre for internasjonale kunder (inkludert Danmark og Sverige). Alle godkjente returer vil bli refundert. Ta kontakt med kundeservice før du sender inn på:  post@weightless.no.


REKLAMASJON:

Ta alltid kontakt med oss før du returnerer en reklamasjonsvare, da kan vi hjelpe deg med returkostnaden!

Send en mail til kundeservice med bilde av feilen og en liten forklaring på hva som er galt, så hjelper vi deg derfra. Kundervice treffer du HER, eller på mailadresse: post@weightless.no.

 

TILBAKEBETALING:

For å få tilbakebetalt hele beløpet må varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Hvis emballasje, merkelapper, skitne klær, lukt eller skoeske ikke fremstår som ny kan vi ikke godkjenne returen. Skoesker må også pakkes inn slik at de ikke skades, vi kan ikke bytte sko med skadet skoeske.

Returer som ikke kan godkjennes sendes tilbake til deg.

 

HVOR LANG TID TAR MIN RETUR?

 Det kan fort ta 3 uker fra du har sendt varen i retur. Vi jobber iherdig med å få på plass et ny butikk for europa som vil gjøre denne prosessen smidigere.

 


Oppdatert 20.02.2017